آیا بیوتین موهای شما را بلندتر می کند؟ متخصصان پوست وزن می کنند

[ad_1]

اگر مشتاق رشد موهای خود هستید ، به احتمال زیاد مکمل مکمل در اینستاگرام یا جستجوی Google که حاوی آن است به شما ارائه شده است بیوتین. بیوتین ، ویتامین B ، در غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی قزل آلا ، سیب زمینی شیرین و بادام یافت می شود و اغلب جزء اصلی مکمل های زیبایی به عنوان وسیله ای برای کمک به ریزش مو و شکنندگی ناخن ها است.

با جستجوهایی مانند “چه مقدار بیوتین برای ریزش مو مصرف کنم” ، “بهترین بیوتین برای رشد مو” و “عوارض جانبی بیوتین زیاد؟” در 7 ماه گذشته به ترتیب 100 ، 70 و 90 درصد ، به علاوه “چه مقدار بیوتین روزانه باید مصرف کنم؟” با تبدیل شدن به یک جستجوی جدید در Google در سال 2021 ، این س begال را مطرح می کند: آیا به بیوتین مکمل نیاز داریم؟ و چگونه می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد؟

آیا به بیوتین احتیاج داریم؟

اکثر مردم به بیوتین به طور مکمل نیاز ندارند. اگرچه ارقام دقیقی در دست نیست ، م Institسسه ملی بهداشت گزارش می دهد که کمبود بیوتین در بزرگسالان سالم که رژیم متعادل دارند ، نادر است. Dhaval Bhanusali ، متخصص پوست تأیید شده می گوید: “به طور کلی ، بیوتین به راحتی در اکثر رژیم های غذایی یافت می شود ، بنابراین گوشت ، ماهی ، تخم مرغ ، دانه ها ، آجیل و سبزیجات ، مانند سیب زمینی شیرین ، اسفناج-همه منابع رایج بیوتین هستند.” در شهر نیویورک

نانسی سامولیتیس ، متخصص پوست در لس آنجلس می گوید: “در کشورهای مختلف رژیم های غذایی متفاوتی وجود دارد. موارد زیادی وجود دارد که مردم قطعاً دارای کمبودهای تغذیه ای بیشتری در آنها هستند.” “با رژیم غذایی ما در اینجا ، حتی اگر گیاهخوار هستید ، گزینه هایی وجود دارد. ویتامین های زیادی وجود دارد که مردم واقعاً کمبود دارند ، و بیوتین معمولاً یکی از آنها نیست.”

این امر تا حد زیادی به مقدار توصیه شده روزانه (RDA) بیوتین بستگی دارد. به گفته Bhanusali ، این بستگی به منبعی دارد که RDA از آن دریافت می کنید ، اما معمولاً بین 30 تا 100 میکروگرم – نه میلی گرم – در روز کافی است. موسسه ملی بهداشت (NIH) گزارش می دهد که یک تخم مرغ پخته کامل 10 میکروگرم در هر وعده ، یا 33 درصد از ارزش روزانه ، برای مثال ارائه می دهد.

آیا بیوتین در واقع به رشد مو کمک می کند؟

مکمل های مویی که موهای بلندتر و قوی تری را نوید می دهند اغلب بیش از RDA معمولی بیوتین دارند. اما داشتن بیوتین اضافی لزوماً مزایایی را که ممکن است به دنبال آن باشید به موها نمی رساند. Bhanusali ، Samolitis ، و متخصص پوست متخصص اعصاب ، شانتی کولاکو ، همگی می گویند که بیوتین محلول در آب است ، به این معنی که بدن شما از آن استفاده نمی کند ، شما آن را ادرار می کنید. اگرچه دوزهای بالا غیر ضروری است ، اما اگر بیش از RDA مصرف می کنید بی ضرر است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>