این فیلم تمرینی “Ab Fit Test” را برای بلاگیلاتس 15 دقیقه ای امتحان کنید

[ad_1]

خواه پنج هفته ، پنج سال تمرینات AB داشته باشید یا این اولین بار در مدت زمان طولانی است ، خالق Blogilates ، کاسی هو ، این آزمایش 15 دقیقه ای “Ab Fit Test” را ایجاد کرد تا ببیند شکم شما چقدر قوی است. اگر نتوانید از تمام 50 حرکت ثانیه ای در هر 15 بدن خود عبور کنید نگران نباشید. اگر نمی توانید ، اکنون چیزی برای کار و چیزهایی برای بهتر شدن خواهید داشت. هو گفت ، “همه در یک سفر تناسب اندام جداگانه هستند ، و مقایسه خود با دیگران به جز خود شما منطقی نیست!” از این آزمون به عنوان یک معیار استفاده کنید ، بنابراین هر بار که آن را انجام می دهید ، می توانید میزان پیشرفت خود را ببینید. هو به POPSUGAR گفت ، “اگر تمرین آزمایشی را سه تا چهار بار در هفته و به مدت دو تا سه هفته تکرار کنید ، فکر می کنم باید در تکمیل کامل کار باشید!”

در اینجا 15 تمرینی که در این تمرین انجام می دهید آورده شده است:

  1. رول کردن
  2. کشش ساق پا مستقیم
  3. کشش دو پا
  4. ABS ستاره
  5. بالابر دو پا
  6. قطره تک پا
  7. بال زدن
  8. اسیاب بادی
  9. چاقوی تک پایه
  10. Cheerleader L
  11. کرانچ پروانه
  12. نشستن پروانه
  13. معکوس کرانچ
  14. چوب پنبه ای
  15. تخته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>