با این 30 حالت ضروری و خوب یوگا ، انعطاف پذیری را در پاها و باسن خود افزایش دهید

[ad_1]


مجبور شدن به دلیل همه گیری ، وقت بیشتری را در خانه بگذرانید ، ممکن است از راه های عجیبی بر بدن شما تأثیر بگذارد. آیا می توانید با خم شدن بر روی میز آشپزخانه خود که میز کار خود را تبدیل کرده اید ارتباط برقرار کنید؟ یا جلسات را در گوشه ای از کاناپه و یا هنگام خوابیدن در رختخواب کوچک تنظیم کرده اید؟ ممکن است شما نیز به همان اندازه در حال حرکت نباشید ، بنابراین اگر با لگن های بسیار کم وزن ، همسترینگ انعطاف ناپذیر و کمر دردناک روبرو هستید امری طبیعی است. از محل کار خود کمی استراحت کرده و پنج تا 10 مورد از کشش ها را انتخاب کنید (30 گزینه برای انتخاب وجود دارد) ، که پاها ، باسن و کمرتان را هدف قرار می دهد. این کارها را چند بار در هفته انجام دهید و حتی فقط چند دقیقه کشش تفاوت ایجاد می کند! 37955292

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>