برنامه Sweat تمرینات جدید پیلاتس را آغاز می کند


احتمالاً با برنامه Sweat Kayla Itsines و تمرینات قدرتی و محبوب HIIT آن آشنا هستید. پاییز سال گذشته ، SWEAT از تمرینات جدید یوگا و ورزشهای بی نظیر رونمایی کرد ، که برای افرادی که می خواهند با تمرینات کم قدرت قدرت خود را ایجاد کنند ، مناسب است. اکنون ، این شرکت برنامه جدید 10 هفته ای پیلاتس را راه اندازی کرده است که از 22 فوریه در دسترس است.

این برنامه تمرینات سنتی پیلاتس مبتنی بر حصیر را با تمرکز بر قدرت و ثبات اصلی و بهبود وضعیت بدن و تحرک ارائه می دهد. Pilates یک تمرین خوب با قدرت کم است که برای تمام سطوح تناسب اندام قابل انجام است. بهترین قسمت؟ علاوه بر تشک ، این وسیله بدون تجهیزات است – شما فقط به وزن بدن خود احتیاج دارید. این تمرینات توسط رقصنده سابق و مربی فعلی پیلاتس ، سارا کلکوهون ، که 17 سال تدریس در رشته پیلاتس دارد ، انجام می شود.

کلکوهون ، مطابق با اعلامیه مطبوعاتی ، گفت: “پیوستن به جامعه عرق و داشتن فرصتی برای تشویق زنان بیشتری در سراسر جهان به تجربه مزایای پیلاتس ، رویایی است که به حقیقت پیوست.” “این برنامه متناسب با تمام توانایی های تناسب اندام است و شما برای لذت بردن از یک تمرین عالی به فضای و تجهیزات زیادی احتیاج ندارید. من معتقدم که یک روش تناسب اندام انعطاف پذیر رمز زندگی سالم و پایدار است و من دوست دارم که برنامه های عرق به زنان راحتی و اطمینان برای سفارشی کردن آموزش آنها متناسب با نیازهای فردی آنها. “

اگر می خواستید به پیلاتس امتحان کنید یا فقط می خواهید برنامه آموزشی خود را مخلوط کنید ، تمرینات Colquhoun را در برنامه SWEAT بررسی کنید.

منبع تصویر: Frame Creative Ltd

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>