بهترین تمرینات برای یک هسته ضعیف

[ad_1]

تقویت یک هسته ضعیف بدون پیاده روی در پارک است ، به همین دلیل ما 12 تمرین برتر تقویت هسته را جمع آوری کردیم که توسط مربیان معتبر انتخاب شده است ، تا این کار بسیار آسان تر شود. زیرا ، صادقانه بگویم ، کار بر روی قدرت اصلی شما نباید احساس سختی کند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای بدن خود انجام دهید ، فراتر از اهداف زیبایی شناختی ساخت یک بسته شش تایی یا مجسمه سازی اریب های خود.

ریچارد ویلکوک ، MS ، CSCS ، مربی شخصی سطح 3 و صاحب Flagship Fitness در بولتون ، انگلیس ، گفت: “تقویت هسته ضعیف چیزی است که می تواند بسیار مفید باشد.” “این می تواند به تسکین کمر درد کمک کند ، از لغزش و زمین خوردن جلوگیری کرده و سایر تمرینات را آسان تر می کند”. هسته شما از چندین عضله فراتر از شکم و مورب ، از جمله گلوت و عضلات پشت تشکیل شده است. همه آنها باید تقویت و آموزش داده شوند تا بتوانند کلیت را تقویت کنند.

پیشاپیش ، مزایای این 12 حرکت توصیه شده را بررسی کنید ، بیاموزید که چرا مربیان آنها را دوست دارند و برای تکمیل هر یک از آنها گام به گام راهنمایی دریافت کنید. آنها را به تمرینات خود اضافه کنید تا قدرت و ثبات را در هسته خود ایجاد کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>