بهترین ورزش های قلبی برای کاهش وزن



اگر می خواهید لاغر شوید تمرینات قلبی کمک بزرگی است ، اما دویدن ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و شنا ممکن است یک فنجان چای شما نباشد. اگر چنین است ، یا اگر می خواهید روزمره خود را بهم بزنید ، تمرینات کاردیو با وزن بدن یک گزینه عالی است ، برنامه هایی را که می توانید در خانه انجام دهید با حداقل تجهیزات برای افزایش ضربان قلب و تعریق آن انجام دهید. البته ، همه چیز در مورد انتخاب تمرینات مناسب است.

به همین دلیل از 9 مربی خواسته ایم که بهترین تمرینات قلبی خود را برای کاهش وزن به ما بدهند و آنها را در اینجا جمع بندی کنیم ، همراه با دستورالعمل های گام به گام. البته شایان ذکر است که کاهش وزن فقط مربوط به کاردیو نیست. تمرینات قدرتی عضله می سازد و سوخت و ساز بدن شما را تقویت می کند ، این به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید حتی در مواقعی که تمرین نمی کنید. و یک رژیم غذایی سالم نیز به همان اندازه مهم است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی پروتئین برای عضله سازی ، چربی برای سیر نگه داشتن بدن و کربوهیدرات برای سوختن و انرژی خود مصرف می کنید. (همچنین توصیه می شود مصرف غذاهای فوق العاده فراوری شده را که نشان می دهد منجر به افزایش وزن می شوند ، به حداقل برسانید.) کاردیو یکی از مهمترین معیارهای این معما است ، هم برای کالری سوزی خالص برای کاهش وزن و هم برای فواید عمومی سلامتی مانند خوابیدن جلوگیری از بیماری قلبی و جلوگیری از دیابت

با تمام این اوصاف ، بیایید برای شکستن عرق آماده شویم! مقداری آب بگیرید و برای انجام کالری سوزی و لاغر شدن ، دو مورد از این تمرینات کاردیو را که باید انجام دهید ، در برنامه روزانه خود قرار دهید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>