تمرینات آسان یوگای صورت برای افزودن به روال مراقبت از پوست

[ad_1]

چنین مقدار اندکی تحقیق مجالی برای بدخواهان می گذارد. “من هرگز سود طولانی مدت از انجام این کار را ندیده ام [facial exercises]”، Joanna Vargas متخصص زیبایی می گوید. (او به جای این کار ماساژ صورت را ترجیح می دهد ، با اشاره به اینکه هر صورت خوبی ماساژ صورت را برای پوشاندن و کانتور صورت دارد.)

برای آن دسته از ما که در حال حاضر یک رژیم درمانی چند مرحله ای برای مراقبت از پوست داریم و / یا در یافتن زمان انجام تمرینات ورزشی برای بدن مشکل داریم ، چه رسد به صورت ، خبر خوب این است که در حین انجام کار یوگا صورت انجام می شود روز تو. مارینو می گوید: “من همیشه توصیه می کنم که آن را هنگام خرابی استفاده کنید ، بنابراین هنگام تماشای تلویزیون یا حتی زیر دوش.”

تصاویر سامانتا هان

چگونه می توان صورت را ورزش کرد

از آنجا که مطالعه 2018 هنوز بهترین داده های موجود است ، کینگ توصیه می کند با روال ایجاد شده از برخی از 32 تمرین صورت که توسط محققان آزمایش شده است ، شروع شود. وی می گوید: “آنها ورزش های صورت را توصیه می كنند كه شامل ضخیم شدن و فشردن گونه ها است. تجمع عضلات گونه ممكن است باعث پرتر شدن گونه ها شود.” هر کدام باید حدود یک دقیقه انجام شود.

کشش گردن

شما می دانید که چگونه چهار چرخ خود را قبل از دویدن می کشید؟ مارینو توصیه می کند قبل از روال ورزش صورت ، گردن خود را کشش دهید. “با کمک دست خود ، سر را به سمت یک شانه رها کنید ، در جهت دست کشیده شوید. در سمت دیگر این کار را تکرار کنید. بعد از اینکه هر دو طرف را کشیدید ، از هر دو دست خود در پشت گردن استفاده کنید و عضلات کنار ستون فقرات را ماساژ دهید ، و تا پشت جمجمه کار کنید. ” بعد از آن ، انگشتان اشاره را زیر چانه قرار دهید. همانطور که به چانه فشار می دهید ، سر خود را به عقب تکیه دهید تا کشش خوبی بر روی گردن و پشت خود احساس کنید. این موقعیت (5) را به مدت پنج ثانیه نگه دارید.

بالابر گونه

کینگ دقیقاً نحوه انجام تکرار گونه (2) را در این زمینه تجزیه می کند: عضلات گونه را پایین آورده و به سمت بالا بلند کنید. تکرار کنید. “

گونه های مبارک

این حرکت به طور خلاصه شما را تبدیل خواهد کرد جوکر: بدون نشان دادن دندان ها لبخند بزنید ، لب ها را با هم جمع کنید ، لبخند بزنید و عضلات گونه را به بالا مجبور کنید ، انگشتان را روی گوشه های دهان بگذارید و آنها را تا بالای گونه ها بلغزانید. 20 ثانیه در این حالت بمانید.

روی پیشانی تمرکز کنید

انگشتان خود را صاف بر روی پیشانی خود قرار دهید. انگشتان خود را به سمت بالا و خارج به سمت خط مو و شقیقه ها جارو کنید (3). (این کار می تواند در طول زمان به صاف شدن خطوط ظریف کمک کند ، این امر را دکتر دندی انگلمن می گوید.) با فشار سبک اما محکم بر روی شقیقه مکث کنید تا از بین برود.

مجسمه ساز چانه

هنگامی که گونه شما دچار سوختگی می شود ، مارینو به مشتریان خود می گوید که به چانه برگردند (1): “دو انگشت خود را زیر چانه قرار دهید ، از استخوان چانه عبور کرده و به ناحیه نرم زیر زبان خود بروید و به آرامی به سمت بالا فشار دهید. اکنون زبان خود را بگیرید و آن را به سقف دهان فشار دهید. انقباض عضلانی را روی انگشتان خود احساس خواهید کرد. 10-20 بار این کار را با زبان انجام دهید. ” این حرکات به تقویت عضلات زیر چانه کمک می کند ، آن قسمت را که سخت قابل دسترسی است ، تقویت می کند و به طور بالقوه برای جلوگیری از سستی که می تواند باعث ایجاد چانه دو برابر شود ، کار می کند. برای پایان دادن ، یک پمپ اضافی سرم را روی گردن خود فشار دهید ، انگشتان را به سمت بالا به چانه بکشید (4).

تا زمانی که تحقیقات بیشتری انجام نشود ، نظارت بر پیشرفت خود از طریق سلفی در طول زمان ممکن است بهترین راه برای تعیین اینکه آیا تمرینات صورت برای شما فایده دارد اما هر چقدر هم خوب کار کنند ، یک چیز همیشه درست خواهد بود: آنها باعث می شوند شما بیشتر شبیه یک دوشس سلطنتی باشید.

گزارش اضافی توسط اصطبل های پیج.


درباره مراقبت از پوست بیشتر بخوانید:


اکنون ، کل برنامه صبحگاهی یک متخصص پوست را تماشا کنید:

می توانید Allure را دنبال کنید اینستاگرام و توییتر، یا مشترک شدن در خبرنامه ما برای به روز ماندن در مورد همه چیز زیبایی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>