تمرینات بدون انقباض Ab در YouTube

[ad_1]

آیا می خواهید هسته خود را تقویت و تنظیم کنید؟ تمرینات AB یک روش عالی برای سوزاندن چربی های شکم و ایجاد عضله معده است ، اما بیایید یک نکته را روشن کنیم: ما در مورد پایین آمدن روی زمین و خم کردن 50 حالت نشستن صحبت نمی کنیم. در حالی که کرانچ یکی از اساسی ترین تمرینات AB است که انجام می شود ، اما انجام آنها به صورت نادرست بسیار آسان است. به عنوان مثال ، کشیدن گردن و سر خود را به جلو هنگامی که واقعاً قرار است آنها را بلند کنید راهی آسان برای بدست آوردن چیزی جز درد جدی گردن و کمر است. به همین دلیل دقیق ، تمرینات بدون کرانچ گزینه بسیار مناسبی است. آنها کار را به پایان می رسانند و شما سعی نمی کنید تمرین خود را برای ماساژ درد از بین ببرید. در اینجا 11 فیلم بدون هیچ مشکلی برای شروع وجود دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>