تمرینات تحرک لگن برای لگن های تنگ در TikTok


anniepilatespt

زیاد نشسته اید؟ لگن تنگ و سفت؟ برای کاهش درد ، سفتی و تنگی # تمرین حرکتی با قابلیت تحرک همراه باشید # خستگی دهنده های حرکتی # تحرک

♬ … برای آن آماده هستید؟ – تیلور سویفت

اگر در تمام طول روز می نشینید یا همیشه از لگن به سختی تنگ شده اید ، روی زمین بنشینید و این پنج حرکت حرکتی ران را از آنی ، مربی و فیزیوتراپ پیلاتس امتحان کنید. وقتی این تمرینات را در TikTok دیدم ، مجبور شدم آنها را امتحان کنم! از زمانی که دیگر کلاسهای یوگا را متوقف نکردم ، با درد خفیف مفصل ران چپ دست و پنجه نرم کردم محدودیت های COVID باعث شد که استودیوی محلی یوگا کلاس های حضوری را متوقف کند.

بعد از انجام اولین تمرین حرکتی مفصل ران 90-90 ، کمی احساس آرامش کردم. اما حلقه های لرزاننده رانهای 4s و کشش نهایی قورباغه واقعا تفاوت ایجاد کرد. اگر باسن شما احساس سفتی و سفتی می کند و باعث درد در ناحیه کمرتان می شود ، روی زمین قرار بگیرید و چند دقیقه وقت بگذارید تا این پنج حرکت را امتحان کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>