تمرینات زنده در اینستاگرام تناسب اندام POPSUGAR ، هفته 10/5


آیا شما یک فرد تمرینی با تمام بدن هستید ، یا اینکه دوست دارید در یک گروه عضلانی صفر کنید تا واقعاً سوختگی را احساس کنید؟ خوب ، نیازی نیست که این هفته یکی از آنها را انتخاب کنید ، زیرا ما تمرینات Instagram Live را برای همه موارد بالا ارائه می دهیم. روز دوشنبه را برای یک تمرین کامل بدن و به سبک HIIT از دوستان ما در روش LIT تنظیم کنید ، سپس در اواخر هفته برای انجام روال هایی که بر روی شکم ، گلوت و بالای بدن تمرکز می کنند دوباره بررسی کنید. این هفته همه برنده می شوند – تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بهpopsugarfitness در اینستاگرام مراجعه کنید تا عرق خود را ادامه دهد. برنامه کامل زیر را بررسی کنید ، و ما شما را در آنجا می بینیم! (PS: فراموش نکنید که برای تمرینات روزمره بیشتر و سرگرم کننده ، با تمرینات زنده قبلی ما همگام شوید).

  • Bootcamp 30 دقیقه ای و شکم شکم با کلی ویلیامز: دوشنبه ، 10 مه ، ساعت 5 بعد از ظهر BST / 12 بعدازظهر ET (تجهیزات توصیه می شود: دمبل های متوسط)
  • تمرین 30 دقیقه ای با روش LIT: چهارشنبه ، 13 مه ، ساعت 5 بعد از ظهر BST / 12 بعدازظهر ET
  • 30 دقیقه بالاتنه و HIIT با هسته متمرکز با تارا لین امرسون: پنجشنبه ، 14 مه ، ساعت 5 بعد از ظهر BST / 12 بعدازظهر ET (تجهیزات توصیه می شود: دمبل های متوسط)

منبع تصویر: POPSUGAR عکاسی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>