تمرینات غلتکی فوم برای ستون فقرات و مفصل ران

[ad_1]

آیا یک غلتک فوم نشسته است اما ایده ای برای استفاده واقعی از آن ندارید؟ مربی پیلاتس ، مربی 200 ساعته یوگا و مربی معتبر NASM الکسا ایداما ازlowimpactfit این حرکات را که می توانید برای آزاد سازی ستون فقرات و باسن خود انجام دهید به اشتراک گذاشتند. شما می توانید از هر غلتکی که در اختیار دارید استفاده کنید ، اما او از این رول نرم که 36 اینچ طول و شش اینچ قطر دارد استفاده می کند. برای برخی از این حرکات ، او همچنین از یک توپ ماساژ کف بزرگ (بزرگتر از یک توپ لاکری) استفاده کرد تا مناطق تنگ را هدف قرار دهد.

این حرکات شدید است ، بنابراین اگر تازه شروع به نورد کف می کنید با سرعت خود بروید – از فشار سبک استفاده کنید و در صورت لزوم آرام آرام بچرخید. ایداما در زیرنویس گفت: “هر واریاسیون را برای تعداد تکرارهای مورد نیاز بدن انجام دهید.” او به POPSUGAR گفت که شما می توانید قبل از تمرین غلت بزنید تا به شما کمک کند عضلات خود را برای کار آماده کنید و بعد از تمرین برای بهبودی کمک کنید. او گفت: “نورد همیشه خوب است. قبل ، بعد و در این بین.” در صورت داشتن لگن تنگ یا کمر درد ، این حالت به خصوص احساس خوبی خواهد داشت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>