تمرینات مربوط به وزن بدن برای عضلات قوی

[ad_1]

وقتی برای اولین بار وارد جعبه CrossFit شدم ، از همه ورزشکاران زن الهام گرفته ام. قدرت ، سرعت ، عزم راسخ و بدقولی همه جانبه من باعث شد که بخواهم همان جا و آنجا مرتکب شوم. من دوست داشتم که بدن آنها عضلانی باشد ، و این کاملاً تصویری از بدن لاغری را که برای رسیدن به آن تربیت شده ام خراب کرد. این زنان لاغر و محکم جهنم بودند و شکمشان کاملا مجسمه سازی شده بود.

البته ، هالتر تمام بدن مانند رانشگرها ، اسکات بالای سر ، و ددلیفتینگ ها هسته را کار می دهند ، همچنین توپ های دیواری ، دو سرعت ، صعودهای طناب ، طناب های نبرد و کشش ، اما همچنین تعداد زیادی حرکت وزن وجود دارد که هدف عضلات شکم نیز بعد از سه سال CrossFit ، هسته من از هر زمان دیگری قوی تر است و این همان حرکات وزنی است که به آنها قسم می خورم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>