تمرین دمبل پشت و دو سر بازو از سیدنی کامینگ

[ad_1]

آیا وقتی بدنتان را تمرین می دهید ، به عضلات پشت خود توجه می کنید؟ اگر پاسخ منفی باشد (* دست بالا می آورد *) ، سیدنی کامینگز و مربی شخصی دارای گواهینامه یوتیوب و 40 دقیقه دارای یک تمرین دمبل 40 دقیقه ای هستید که پشت و دو سر شما را هدف قرار می دهد.

این تمرین بخشی از برنامه تمرینی Summertime Fine 3.0 وی است و حرکت های قدرتی را با استفاده از مجموعه های مختلف دمبل به نمایش می گذارد. در حالی که کامینگز وزنه های خود را بالا می برد ، خود را به چالش بکشید تا سنگین تر شوید! (اگر مطمئن نیستید وزن شما چقدر باید باشد ، این راهنما را ببینید). برخی از حرکاتی که انجام می دهید مگس های دمبل معکوس خمیده ، فرهای دو سر و فرهای چکش است. بنابراین یک سری دو وزنه بگیرید و آماده شوید تا قوی شوید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>