تمرین قدرت بدن در کل بدن از چارلی اتکینز



این مدار قدرت را پایه و اساس جدیدی برای تمرین خود در نظر بگیرید. این یک مدار کل بدن است ، به این معنی که به تمام گروه های اصلی عضلانی برخورد می کند. بنیانگذار Le Sweat ، چارلی اتکینز ، CSCS ، که این تمرین را به عنوان بخشی از چالش تمرینی 4 هفته ای POPSUGAR ایجاد کرد ، توضیح داد: “مقابله با یک تمرین کامل بدن در مقابل شکاف پاها و بازوها به شما کمک می کند تا در مدت زمان کمتری کار خود را انجام دهید.” بعد از چند بار اتمام این مدار ، احساس قدرت و آمادگی محسوسی خواهید کرد تا به یک تمرین مالیاتی بیشتر بروید ، مانند اتکین که برای نیمه دوم برنامه ایجاد شده است.

فقط به یاد داشته باشید که حداقل پنج دقیقه قبل از تمرین خود را گرم کنید (“اتکینز گفت:” شما نمی خواهید آن را سرد کنید. “) و به خصوص اگر مبتدی هستید ، در صورت لزوم استراحت کنید. در صورت نیاز به روزهای تعطیل ، شامل این شرایط می شود – تا زمانی که بیش از دو روز دیگر نگذارید بین تمرینات بگذرانید ، باید بتوانید به پیشرفت خود ادامه دهید.

20 دقیقه تمرین بدون قدرت در کل بدن

جهت ها: هر تمرین را به مدت 40 ثانیه کامل کنید و به دنبال آن 10 ثانیه بهبودی را دنبال کنید. در کل دو ست را با یک استراحت یک دقیقه ای در بین دورها انجام خواهید داد. قبل از اینکه به سراغ اتمام هسته بروید ، هر دو دور مجموعه وزن را کامل کنید. قبل از شروع ، این گرم کردن پویا را انجام دهید و بعد از اتصال نهایی با این کشش های تمام مدت ، بدن را خنک کنید. اتکینز همچنین توصیه می کند قبل و بعد از تمرینات کف غلتانید.

تمرینات:
مجموعه قدرت وزن بدن

  • اسکوات تا زانو تا بالا
  • شناگران تخته
  • پا پایین می آورد
  • لگن تک پا
  • جک های پلانک

هسته اصلی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>