تمرین قلبی بدون تجهیزات از شارلی اتکینز

[ad_1]

وقتی به کاردیو فکر می کنید ، احتمالاً به چیزی کاملاً بریده و خشک مثل 20 دقیقه آهسته دویدن یا پیاده روی فکر می کنید. اما برای افزایش ضربان قلب شما نیازی به ترک خانه یا داشتن تردمیل یا دوچرخه ندارید – نه زمانی که می توانید برخی از تمرینات ساده با وزن بدن مانند تمریناتی را که در اینجا می بینید.

چارلی اتکینز ، بنیانگذار Le Sweat ، CSCS ، که این تمرین را به عنوان بخشی از تمرینات POPSUGAR ایجاد کرده است ، توضیح داد: “تفاوت بین یک تمرین تمرین قدرتی و یک تمرین قلبی این است که ، با کاردیو ، شما باید بر روی تعداد بیشتری تکرار تمرکز کنید.” چالش تمرین هفته. “تمرینات قلبی همچنین بیشتر مبتنی بر چابکی یا حرکتی هستند تا به شما در افزایش ضربان قلب و به چالش کشیدن سیستم قلبی عروقی کمک کنند.”

برای این تمرین دقیقاً بر روی آن تمرکز کنید: حرکتها را کنار هم قرار دهید تا قلب شما پمپاژ کند بدون اینکه بیش از حد به عضلات فشار وارد کنید. شدت کمتری این تمرینات به بدن شما کمک می کند تا در جلسه تمرین قدرتی بعدی خود به طور فعال بهبود یابد.

20 دقیقه تمرین قلبی بدون تجهیزات

جهت ها: هر تمرین را به مدت 40 ثانیه کامل کنید و به دنبال آن 10 ثانیه بهبودی داشته باشید. شما در مجموع سه دور با یک دقیقه استراحت در میان راندها انجام خواهید داد. قبل از شروع ، این گرم کردن پویا را انجام دهید تا با این کشش های بعد از کاردیو ، عضلات شل و خنک شوند. اتکینز همچنین توصیه می کند قبل و بعد از تمرینات کف غلتانید.

تمرینات:

  • پرش
  • جک ها را ببندید
  • حرکت عقب و رانش زانو
  • لگد های عقب
  • زانوهای بلند جانبی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>