تمرین 15 دقیقه ای با شدت بالا و کاردیو و آب “Core-dio”

[ad_1]

اگر عاشق تمرینات شدید و با سبک های متناوب هستید ، این تمرین 15 دقیقه ای را از مربیان شخصی دارای مجوز NASM ، جولیوس وایت و LaToya Johnson ، که One Body LA را اجرا می کنند دنبال کنید. این یک تمرین قلبی و ورزشی است که آنها “core-dio” نامگذاری کردند و فقط به این دلیل که سریع نیست به این معنی نیست که ضربان قلب را بالا نمی برید ، کالری نمی سوزانید و احساس می کنید عضلات شکم می لرزد! این تمرین شامل پنج تمرین مختلف با وزن بدن است که به دو گروه 5 تایی تقسیم شده اند. هر حرکت را به مدت 20 ثانیه انجام خواهید داد و پس از آن 10 ثانیه استراحت خواهید داشت. این تمرین سریع ، قطعاً نیاز به داشتن حوله و آب در نزدیکی آن دارد. این تمرین را به تنهایی انجام دهید یا آن را با یک تمرین قلبی یا HIIT دیگر جفت کنید.

اگر عاشق تمرین با این دو نفره الهام بخش هستید ، این تمرین 20 دقیقه ای با کشویی را امتحان کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>