تمرین 15 دقیقه ای با 500 تکرار آب چالش از Emkfit


https://www.youtube.com/watch؟v=bSw13CKoa1I

امیلی تورن ، مربی دارای گواهینامه Canfitpro معروف به Emkfit ، در ابتدای این تمرین چالش 500 تکرار می گوید: “من کمترین کار مورد علاقه خود را انجام می دهم ، یعنی شکم ،” اما او می داند که بسیاری از شما عاشق تمرینات AB هستید ، به همین دلیل او آن را ایجاد کرده است. من این تمرین را امتحان کردم و دوست داشتم ساده و بدون مزخرف باشد و موسیقی وجود ندارد ، بنابراین وقتی گوش می دادم به موسیقی خودم می توانم حرف های او را بشنوم. اما آنچه بیشتر از همه دوست داشتم اظهارنظرهای کوچک و خنده دار او در مورد متنفر بودن از تمرینات ورزشی بود. هنگام شمارش تکرارها ، او گفت ، “ده ، نه ، هشت ، هفت ، اوه ، شش من از عضلات شکم متنفرم ، پنج ، چهار.” و من با صدای بلند خندیدم ، و این حواس مرا از دوزخ شکم پرت کرد.

این تمرین 15 دقیقه است و شامل پنج مجموعه تمرین با هر 20 تکرار است که پنج بار تکرار می شود. انتظار داشته باشید که حرکت های اساسی مانند تغییرات فشار و پیچ های روسی را انجام دهید. من دوست دارم سه دور اول در سطح یک قرار داشته باشد ، و سپس برای دو دور آخر او همه چیز را شروع می کند بنابراین شما این گزینه را دارید که نسخه های پیشرفته تری از حرکات را انجام دهید. به نظر می رسد پانصد تکرار بسیار زیاد است ، اما با راهنمایی شما و ارائه خنده خنده در حالی که در طول راه شکایت دارد ، کاملاً عملی است. من این احساس را با نماینده 300 ام داشتم ، بنابراین می دانستم که برای روزها دردناک خواهم بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>