تمرین 15 دقیقه ای دمبل هسته ای برای تقویت کننده های قوی ABS


برای این تمرین 15 دقیقه ای اصلی ، که توسط مربی و مربی مثبت بدن ، کلسی الیس ، ایجاد شده است ، از دمبل استفاده کنید تا میزان سوختگی خود را به حداکثر برسانید. این یک تمرین به سبک نردبان است که شکم بالا و پایین شکم و مورب را هدف قرار می دهد. با انجام 15 ثانیه کار و پس از آن 15 ثانیه استراحت ، 30 ثانیه کار ، پس از آن 15 ثانیه استراحت و 45 ثانیه کار و به دنبال آن 15 ثانیه استراحت ، از نردبان بالا می روید. سپس با انجام 30 ثانیه کار ، و بعد از آن 15 ثانیه استراحت ، و در آخر ، 15 ثانیه کار ، و پس از آن 15 ثانیه استراحت ، از نردبان پایین می روید ، قبل از اینکه به بازه بعدی بروید. یک دمبل بگیرید – الیس از 10 پوند استفاده کرد (که معادل وزن 4 یا 5 کیلوگرم خواهد بود) – اما وزنی را براساس توانایی تناسب اندام خود انتخاب کنید. این قسمت 3 از سری نردبان های او است ، بنابراین اگر می خواهید این جلسه را 45 دقیقه تمرین کنید ، قسمت 1: پاها و قسمت 2: بازوها را کامل کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>