تمرین 15 دقیقه ای Pilates Ab | POPSUGAR Fitness UK


تمام هسته خود را فقط با وزن بدن خود و این تمرین 15 دقیقه ای Pilates ab تمرین کنید. این تمرین که توسط استاد مربی Pilates و معلم یوگا ، جسیکا شاتز ، معروف به Core Expert ، ساخته شده است ، شامل تمام حرکات اساسی تشک Pilates برای تقویت و تنش در قسمت میانی شما است. شاتز به POPSUGAR توضیح داد ، “پیلاتس برای دستیابی به قدرت اصلی هسته ، ناحیه شکم را در سطح عمیق و سطحی کار می کند ، زیرا تمام حرکات طیف وسیعی از عضلات را از شکم عرضی عمیق داخلی شما گرفته تا شکم راست می کشد. و چه جالب این است که شما می توانید این تمرین تشک را در هرجایی انجام دهید!

تمرین 15 دقیقه ای Pilates Ab

تجهیزات مورد نیاز: حصیر یا کف فرش شده

جهت ها: هر 13 تمرین را انجام دهید ، در صورت نیاز در بین حرکت استراحت کنید. بعد از آن ، عضلات شکم خود را با کبرا دراز کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی انجام هر تمرین ، به خواندن ادامه دهید.

  • صد: 100 پمپ بازو
  • کشش تک پا: 5 تکرار (10 تکرار در هر پا)
  • کشش دو پا: 10 تکرار
  • تک پا مستقیم: 5 تکرار (10 تکرار در هر پا)
  • دو پا مستقیم: 10 تکرار
  • کراس کراس: 10 تکرار (در کل 20 چرخش)
  • راکر پای باز: 5 تکرار
  • تیزر: 3 تکرار
  • لگد زدن به زانو: 5 تکرار در هر طرف
  • پیچ مار: 3 تکرار در هر طرف
  • پایین کشیدن پا: 4 تکرار در هر طرف
  • کشیدن پا: 4 تکرار در هر طرف
  • Pilates push-up: 3 مجموعه از 3 تکرار

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>