تمرین 20 دقیقه ای تمام بدن با کشویی توسط Juice & Toya


اسلایدر ابزاری برای تمرین در منزل است که شما احتمالاً نمی دانید که به آن احتیاج دارید ، مخصوصاً اگر بدنبال کم کار و تمام بدن هستید. برای من ، بازگشت از مصدومیت و زندگی در یک آپارتمان کوچک با دیوارهای نازک و همسایه های طبقه پایین (طوفان عالی!) به این معنی است که من برای تمرینات بیشتر از آنچه که انتظار داشتم از لغزنده استفاده می کنم ، از جمله پیلاتس ، قدرت و کاردیو. در حین انجام تمرینات خاص ، آنها را به راحتی با دست و پاها روی زمین می کشید ، که این امر باعث کاهش تأثیر روی مفاصل می شود و به شما کمک می کند تا عضلات اصلی خود را برای تعادل و کنترل درگیر کنید. و این یک نکته است – شما در واقع نیازی به خود اسلایدر ندارید تا همه این اتفاقات رخ دهد. حوله ها ، پارچه ها یا بشقاب های کاغذی نیز به همین خوبی کار می کنند!

اکنون که من شما را در زندگی لغزنده فروختم ، بیایید به تمرین بپردازیم. مربیان شخصی دارای مجوز NASM ، جولیوس وایت و LaToya Johnson ، که One Body LA را اجرا می کنند ، از اسلایدرها برای ایجاد این تمرین 20 دقیقه ای ، تمام بدن HIIT (تمرین با شدت زیاد) که به شما کمک می کند کالری سوزی کنید (تمرینات HIIT عالی است) برای آن) و عرق را بشکنید. چیزی که من در مورد این تمرین دوست دارم این است که حرکاتی را که قبلاً با آنها آشنا هستید مانند جوراب کوهی ، تخته و لانگ انجام می دهد و آنها را نیشگون می گیرد پنیر به اندازه کافی برای ایجاد تفاوت لغزنده ها شما را مجبور می کنند که سرعت حرکت خود را کم کنید ، هسته خود را محکم کنید و بر روی فرم تمرکز کنید ، همه در حالی که کم تأثیر هستند. و حتما صدای خود را روشن نگه دارید. وایت و جانسون در مورد هر حرکت و دقیقاً نحوه ترکیب اسلایدرهای خود (یا حوله ، پارچه ، و غیره) را برای انجام صحیح و موثر تمرینات توضیح می دهند.

روال 20 دقیقه ای شامل دو مجموعه از سه تمرین است که سه بار تکرار می شود ، به علاوه یک پایان دهنده. بنابراین گرم شوید ، اسلایدرهای خود را بگیرید و آماده کار شوید! (PS: اگر آنچه را در اینجا می بینید دوست دارید ، یکسری تمرینات کشویی داریم که می توانید امتحان کنید.)

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>