تمرین 30 دقیقه ای تمام بدن برای پیلاتس از Isa Welly



با این تمرین کامل بدن پیلاتس که باعث می شود احساس قدرت و تعادل بیشتری داشته باشید ، تمام عضلات بدن خود را هدف قرار دهید. که توسط مربی پیلاتس ، Isa Welly ایجاد شده است ، شامل 10 تمرین است که باید 15 دقیقه طول بکشد ، بنابراین آنها را برای یک تمرین 30 دقیقه ای دو بار انجام دهید. Welly گفت: اینها تمرینات تقویت كننده ای هستند كه همچنین باعث بهبود انعطاف پذیری ، حالت قرارگیری و ترازبندی می شوند. مثل همیشه ، به بدن خود گوش دهید ، تا جایی که می توانید انجام دهید ، در صورت نیاز استراحت کنید و نفس کشیدن عمیق را فراموش نکنید.

تمرین 30 دقیقه ای تمام بدن برای پیلاتس از Isa Welly

تجهیزات مورد نیاز: هیچ یک

جهت ها: این 10 تمرین را پشت سر هم برای یک ست انجام دهید. دو تمرین را برای یک تمرین 30 دقیقه ای کامل کنید. برای راهنمایی در مورد نحوه انجام هر حرکت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  1. زانو زدن چهار نقطه ای: 8 تکرار در هر طرف
  2. ضربه چهار زانو زانو زده چهار نقطه: 10 تکرار
  3. نگه داشتن تخته: یک دقیقه
  4. Pilates push-up: 15 تکرار
  5. پسوند پشت: 10 تکرار
  6. بالابر دو پا: 5 تکرار در هر طرف
  7. ضربه اسلاید و پسوند: 5 تکرار در هر طرف
  8. بالابر قیچی: 10 تکرار در هر طرف
  9. پای ضربدری پایین: 10 تکرار
  10. افزایش هیپ: 8 تکرار

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>