تمرین HIIT با وزن بدن پیشرونده 20 دقیقه ای

[ad_1]

تمرینات با وزن بدن می تواند چیزی غیر از کسل کننده باشد. مربی و مربی سلامتی کلسی الیس ، معروف به Healthy With Kelsey در YouTube ، این تمرین 20 دقیقه ای مترقی HIIT را به اشتراک گذاشت. این پیشرفت است زیرا شما با یک تمرین شروع می کنید و برای دو حرکت بعدی آن را ادامه می دهید. این تمرین را دوست داریم زیرا برای همه سطوح مناسب است: شما می توانید مراحل پیشرفت را انجام دهید یا با اولین تمرین همراه باشید و آن را دو بار دیگر تکرار کنید. بهترین قسمت؟ این تمرین به دلیل اینکه فقط وزن بدن دارد قابل دسترسی است بنابراین نیازی به تجهیزات ندارید.

هر تمرین 90 ثانیه است و هر 30 ثانیه چالش برانگیزتر می شود. حرکاتی مانند کرم های اینچ ، کوهنوردان ، شیرهای تخته ای و لنج های رو به جلو را انجام خواهید داد. پس کمی فضای خالی کنید ، یک حوله بگیرید و آماده کار شوید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>