جریان 25 دقیقه ای یوگا برای گرفتگی عضلات توسط آریانا الیزابت

[ad_1]

بود که زمانی از ماه که آریانا الیزابت ، RYT 500 ، به طور مناسب از جریان یوگا برای معده درد و تسکین گرفتگی فیلم برداری کرد (با خنده ، او به پوشیدن شلوار چسبان تیره اشاره می کند). در ویدئوی بالا ، او شما را از طریق حالت هایی که پایین زمین هستند فشار می دهد و به شکم شما فشار می آورد: به عنوان مثال ژست کودک و ژست ملخی. شما به سگهای رو به پایین روبرو می شوید ، Malasana یا Wide Squat ، و همچنین ژست های ایستاده خواهید داشت. شما تنه خود را جمع کرده و می پیچانید و با یک دوره طولانی Savasana به پشت خود و حالت جنین در کنار خود خاتمه می دهید.

الیزابت از شما استقبال می کند تا قبل از بستن جلسه کف دست خود را به پیشانی خود بیاورید. الیزابت می گوید: “به خود یادآوری کنید که حتی اگر چالش برانگیز شود ، شاید از طریق تحریک ، ناامیدی ، نگرانی ، اضطراب ، فقط بدانید که شما اینجا حق انتخاب دارید که هنوز هم روز خود را بسازید ، فضای خود را همانطور که هست ، بسازید.” سپس او از شما استقبال می کند تا کف دست های خود را به یادآوری گفتار آگاهانه به لب های خود بیاورید و کف دست های خود را به عنوان نمادی از عشق در کنار قلب خود قرار دهید. هنگام ناراحتی جسمی ، بلکه هر روز با خود آرام باشید.

اگر بدنبال جریانات یوگای بیشتری برای گرفتگی های دوره ای هستید ، این دنباله هفت حالته را که توسط یک مربی و یوگا توصیه شده است ، بررسی کنید. بعلاوه ، یوگای تختخواب الیزابت ، مراقبه با اسکن بدن یا جریان استراحت روزانه را امتحان کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>