جریان 30 دقیقه ای یوگا برای کمردرد

[ad_1]

ما به مارس 2021 رسیده ایم. برای بسیاری از ما ، این بدان معناست که ما یک سال کار در خانه را تحمل کرده ایم ، شاید ورزش منظم نداشته باشیم و آنقدر پیاده روی نکنیم یا حرکت نکنیم. گذشته از اینکه بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد ، اگر کمردرد را تجربه می کنید ، تنها نیستید. برای افزایش انعطاف پذیری و از بین بردن تنش در ناحیه کمر ، این جریان 30 دقیقه ای یوگا را که 500 ساعت معلم یوگا Doona Choi از یوگا با Doona ایجاد کرده است ، امتحان کنید. این جریان آرامش بخش برای همه سطوح است و شامل چین خوردگی های رو به جلو ، باز کردن مفصل ران ، خم شدن نرم و پیچ خوردگی برای باز کردن بدن شما است. ذهن شما بیشتر احساس زمین و آرامش می کند و بدن شما احساس سبکی و امیدواری در درد کمتری می کند. این فقط 30 دقیقه است و شما شایسته این هستید که کمی وقت برای خود اختصاص دهید ، بنابراین روی زمین بنشینید و آن را امتحان کنید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>