ستاره های لورا ویتمور در مجموعه Dare 2B: مصاحبه

[ad_1]

علی رغم اینکه همه ما هنوز در بند هستیم ، لورا ویتمور چند ماه است که مشغول کار است. این مجری تلویزیون علاوه بر اعلام حامله بودن از فرزند اول و انتشار اولین كتابش (بدون هیچ نقش كوچكی) ، وقت خود را برای یك برنامه جدید پیدا كرده است: همكاری با Dare 2B در مجموعه بهار / تابستان 2021 مارك فعال لباس.

ویتمور چهره طیف SS21 این برند است که بر روی تجهیزات تناسب اندام تکنیکی و شیک متمرکز شده است. اولین ویرایش با مجموعه ای 13 پارچه ای شامل سوتین های ورزشی ، شلوار استرچ ، جلیقه و کاپشن راه اندازی شد. برای جشن افتادن قطره رنگارنگ (و کاملاً راحت) ، با ویتمور به گفتگو نشستیم تا همه موارد تناسب اندام و مراقبت از خود را گپ بزنیم.

POPSUGAR: لورا ، شما از داشتن ویرایش تناسب اندام خود با Dare 2B چه حسی دارید؟

لورا ویتمور: واقعاً دوست داشتنی است. وقتی صحبت از لباس فعال می شود ، این چیزی است که قطعاً قسمت عمده ای از سبک زندگی من است. چه تناسب اندام داشته باشم و چه نباشم ، پوشیدن لباس راحت ، احساس خوب و مطابق برنامه روزمره امری بسیار مهم است.

حدود یک سال پیش بود که برای اولین بار این مکالمه را درباره انجام ویرایش انجام دادیم. من بسیار خوش شانس بودم و برخی از ایده ها و نمونه هایی از آنچه را که آنها در حال کار و طراحی بودند مشاهده کردم. به عنوان کسی که هنگام تمرین زیاد مشکی می پوشید ، می خواستم کمی رنگ پاپ اضافه کنم. فیروزه مورد علاقه من است و رنگ آن واقعاً مثبت است ، در واقع سنگ فیروزه اغلب با محافظت همراه است. فکر کردم واقعاً زیباست اما واقعاً کاربردی هم هست. و بیایید صادق باشیم ، به خصوص در سال گذشته ، ما می خواهیم با لباس هایمان عملی باشیم.

PS: ما واقعاً این کار را می کنیم. و آیا شما یک مورد مورد علاقه از ویرایش را دارید؟

LW: چند تا هست! من واقعاً مواد را دوست داشتم و چیزهایی را احساس می کنم که روی پوست من نرم است. یک جهنده فیروزه ای وجود دارد که من آن را دوست دارم ، کمی در آن قرار دارد ، اما بسیار سبک وزن است بنابراین اگر برای دویدن می روید ، پوشیدن آن دوست داشتنی است زیرا گرما را در داخل نگه می دارد ، اما همچنین هوا را نیز به داخل وارد می کند. من عاشق سرگرم شدن با شلوار استرچ بودم و چاپ را دوست دارم. یک جلد سنگ مرمر و یک اثر سنگ مرمر فیروزه ای وجود دارد که واقعاً دوست داشتنی است.

PS: به طور کلی ، سوتین های ورزشی چیزی است که درست کردن آن بسیار دشوار است. چه چیزی از نظر شما باعث سوتین مناسب ورزشی می شود؟

LW: اول از همه آنها را امتحان کنید ، زیرا همه کمی متفاوت هستند و شما می خواهید مانند پوست دوم احساس شود. شما همچنین می خواهید این پشتیبانی را داشته باشید ، به خصوص با سوتین. من مشاعره بزرگتری از آنچه مردم تصور می کنند دارم و همیشه احساس می کنم سعی می کنم آنها را پنهان کنم. برای من داشتن چنین حمایتی هنگام دویدن یا هنگام ورزش بسیار خوب است زیرا لازم نیست واقعاً به بدن خود فکر کنید. شما لازم نیست که به مشاعره خود مانع باشید ، بنابراین من فکر می کنم که یک سوتین ورزشی خوب باید واقعاً پشتیبانی خوبی داشته باشد و احساس خوبی در برابر پوست داشته باشد.

PS: موافقت کردم آیا روش های مورد علاقه ای برای تمرین دارید؟

LW: من می خواهم صادقانه بگویم ، من اسم حیوان دست اموز بدنسازی نیستم! من کسی نیستم که سه ساعت به تنهایی به ورزشگاه برود ، فقط آن طور کار نمی کنم. من باید به طور ارگانیک در برنامه روزمره حرکات داشته باشم. بنابراین ، این می تواند برای پیاده روی با سگ یا دویدن ، گوش دادن به پادکست باشد. یا گاهی اوقات ، من یک تمرین می کنم. اگر من یک مصاحبه از پیش ضبط شده انجام دهم ، تهیه کننده من آن را پس می فرستد و می گوید: “آیا می توانید این را گوش دهید؟” و این می تواند مانند نیم ساعت باشد بنابراین من برای دویدن می روم و به آن گوش می دهم.

PS: خیلی راحت است که به خود بگویید قرار است تمرین کنید ، اما سخت ترین قسمت پیگیری کردن از آن است. چه چیزی به شما کمک می کند این مسئله را تحریک کنید و انگیزه داشته باشید؟

LW: این کار بسیار سخت است ، مخصوصاً وقتی کلاس یوگا صبح زود را رزرو کرده اید. شما بیدار می شوید و زنگ هشدار شما خاموش می شود و می روید ، “من می توانم فقط یک ساعت دیگر در رختخواب بمانم.” اما باید به خود یادآوری کنید که اگرچه اکنون احساس وحشت می کنید ، اما پس از آن احساس بهتری خواهید داشت. من همیشه به احساس بعد از آن فکر می کنم. من همیشه مثل “خوب ، احساس بهتری خواهم داشت و می خواهم احساس بهتری داشته باشم. احساس بهتری خواهم داشت. اگر الان بلند شوم به بقیه روزهایم کمک می کند” ، حتی اگر قسمت اولیه بلند شدن واقعاً سخت است. اگر می توانید این موضوع را به خود یادآوری کنید ، می دانید که ارزش آن را خواهد داشت.

من همچنین کاملاً دوست دارم که با افراد دیگر کار کنم ، خواه در بزرگنمایی باشد یا در کلاس ها یا اینکه با یک شخص دیگر پیاده روی کنید. اگر بگویید در خارج از کلاس یوگا با شخص دیگری ملاقات خواهید کرد ، باید حضور پیدا کنید. من یک مربی دارم که گاهی اوقات نیز با او کار می کنم ، اما حتی فقط رفتن به پیاده روی با کسی کمک می کند. اگر این کار را با شخص دیگری انجام می دهید ، شما را به انجام آن هل می دهد.

PS: واقعاً همینطور است. آیا در حین قفل مجبور شده اید که برنامه تناسب اندام خود را بسیار تنظیم کنید؟

LW: سخت است زیرا همه ما احساسات مختلفی را پشت سر گذاشته ایم. احساس می کنم همه ما با هم قفل بسته ایم ، چه با تماشا ببر ببر یا نهر شیت با تلفن ، و سپس همه شروع به تمرینات خانگی می کنند. در طول تابستان ، بیرون رفتن و رفتن و دویدن و پیاده روی و مواردی از این دست بسیار راحت تر بود. کمی کم رنگتر شد و ساعت 4 بعد از ظهر هوا تاریک شد.

بنابراین من فکر می کنم که تغییر کرد. بعضی روزها احساس انگیزه می کردم و می خواهم مانند یک پیاده روی عظیم در پارک قدم بزنم و سپس به خانه می آمدم و یک تمرین آنلاین یوگا با Adriene انجام می دادم ، و سپس شاید ممکن است کمی کلاس آنلاین HIIT برگزار کنم. و بعد از چند روز ، می خواهم بگویم ، “من نمی خواهم کاری انجام دهم و می خواهم اینجا بنشینم و می خواهم سه قسمت از چیزی را پر کنم.” و من این کار را می کردم زیرا فکر می کنم شما مجبور هستید گاهی به بدن خود گوش دهید و یک روز تعطیل به خود بدهید. مهم است که به خودتان کمی استراحت دهید.

PS: قطعا! آیا در حین بارداری مجبور شده اید برنامه تناسب اندام خود را بسیار تنظیم کنید؟

LW: من فکر می کنم اگر شما کسی هستید که به هر حال قبل از بارداری کارهای زیادی انجام می دهد – به هر حال این همان چیزی است که توسط متخصصان به من گفته شده است – بارداری یوگا را شروع نکنید ، قبلاً هرگز این کار را نکرده اید اطمینان حاصل کنید که مقداری کارهایی را انجام می دهید که قبلاً انجام می دادید ، تا بدن شما به آن عادت کند.

من خوش شانس بودم زیرا قبل از بارداری کاملاً در حال تمرین بودم زیرا از این کار لذت می برم. من برای دویدن می رفتم و این کار 5K آنلاین را انجام داده ام که به دویدن شما کمک می کند ، اما بعد از آن در سه ماهه اول ، واقعاً بیمار بودم. احساس خوبی نداشتم ، بنابراین واقعاً هیچ کاری نمی کردم اما مثل این بود که “خوب است”.

من دوستانی را که باردار بودند پیدا کردم و احساس شگفت انگیزی داشت و آنها قادر به انجام کارهایی بودند. شما فقط باید به بدن خود گوش دهید زیرا همه متفاوت هستند. اکنون احساس خیلی بهتری دارم و احساس می کنم می توانم یوگای بارداری خود را انجام دهم و به پیاده روی های بزرگ و مواردی از این دست بروم و احساس خوبی دارم. بنابراین ، همه با تغییرات بدن متفاوت برخورد می کنند ، بنابراین فقط به خود گوش دهید.

PS: خیلی مهم است. به نظر می رسد سلامتی و تناسب اندام دست به دست هم می دهند ، بنابراین آیا در هنگام خانه داری نکات برجسته ای برای درمان خود دارید؟

LW: بگویید من در حال تمرین هستم ، حتی اگر یوگا باشد یا کشش داشته باشد ، ممکن است بعداً غسل کنم. شما باید از بسیاری جهات مراقب بدن خود باشید ، خواه این امر داشتن حمام نمکی اپسوم یا حمام حباب دار یا مواردی است که روی پوست و عضلات احساس خوبی دارد. و این خواه شما باردار باشید یا نه. مثلاً اگر برای یک دویدن بزرگ رفته اید ، بعد از آن عاشق حمام با تعدادی شمع هستم. فضای خود را تا آنجا که ممکن است امن و جوی کنید.

زندگی در مورد تعادل است. من هرگز کسی نیستم که بگوید نمی توانم چیزی داشته باشم. اگر احساس می کنید لیاقت آن شکلات را دارید ، آن شکلات را داشته باشید ، مخصوصاً اگر برای آن پیاده روی رفته اید. فقط باید مراقب باشیم که ، خیلی در خانه بودن ، خیلی با خودمان رفتار نمی کنیم ، زیرا ممکن است اتفاق بیفتد!

منبع تصویر: جرات 2B

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>