طرح وزنه برداری مبتدیان برای زنان

[ad_1]

اگر می خواهید مرتباً وزنه برداری را شروع کنید اما نمی دانید در سالن بدنسازی چه کاری انجام دهید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ما این طرح وزنه برداری یک هفته ای را ایجاد کرده ایم که برای همه سطوح مناسب است ، بنابراین دمبل ها ، آب و حوله خود را بگیرید و برای شروع آماده شوید! برای حداکثر رشد عضلات و کاهش چربی ، پیشنهاد می کنیم این برنامه را به مدت چهار هفته دنبال کنید. پس از آن ، وزنه های خود را افزایش دهید و برای حرکات سخت تر فارغ التحصیل شوید تا بتوانید خود را به چالش بکشید.

PS: فراموش نکنید که قبل از هر تمرین بدن خود را گرم کنید و بعد از آن خنک شوید و اگر برای انتخاب وزن مناسب به کمک نیاز دارید این راهنما را بررسی کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>