عکس های متعادل یوگا از Phyllicia Bonanno


فیلیسیا بونانو ، مربی یوگا با لطف و قدرتمندی ، شش موقعیت یوگای متعادل کننده بازو را برای او به اشتراک گذاشت و ما بسیار ترسیده ایم! همانطور که بر روی هر شش حالت از جمله Grasshopper ، Flying Split و Firefly کلیک می کنید و فکر می کنید که ظاهراً غیرممکن به نظر می رسند ، به خاطر داشته باشید که او در عنوان خود چه گفته است: بسیار قوی و شگفت انگیز دانستن اینکه بدن من قادر به انجام کاری بسیار عالی است. ” بنابراین فقط با کلاغ شروع کنید و راه خود را ادامه دهید! شما قادر به بیش از آنچه می دانید هستید!

چگونه می توانید قدرت بالاتنه خود را برای انجام این حالت ها تقویت کنید؟ بونانو گفت این همه کارهایی است که چاتورانگاس انجام داده است! شما در اصل یک فشار بالا را انجام می دهید ، بنابراین کار بر روی آنها قدرت مورد نیاز برای تعادل بازو را ایجاد می کند. او گفت ، “من عاشق این هستم که در هوا بلند شوم ، که توسط قدرت خودم لنگر انداخته ام.” ⁣

اگر تازه وارد تعادل بازو می شوید ، در اینجا نحوه انجام حالت Crow و نحوه انجام Side Crow آورده شده است. با آنها شروع کنید و لذت ببرید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>