من سعی کردم 10 دقیقه تمرین ضد آب با وزن بدن مدل کلی گیل را انجام دهم

[ad_1]

نکته جالب در مورد تمرینات AB این است که شما می توانید با صفر تجهیزات لازم ، هسته خود را به چالش بکشید و تقویت کنید. به عنوان مثال این تمرین 10 دقیقه ای را بپذیرید که کلی گیل ، سوپرمدل سوئدی و مربی اش امیلی ساموئل به اشتراک گذاشته اند. ده دقیقه ، چهار حرکت ، فقط با وزن بدن ، و کاملاً شکم های شکم من را تست کرد.

تمرین گیل از یک ست چهار حرکتی تشکیل شده است که شما دو بار تکرار می کنید ، هر تمرین را به مدت 40 ثانیه انجام می دهید و پس از آن یک استراحت 20 ثانیه ای انجام می دهید که من کاملاً آن را دوست دارم. من آن دوره استراحت را دوست داشتم. از آن استفاده کردم تا روی زمینم دراز بکشم ، به سقف خیره شوم و منتظر بمانم تا شکم متوقف شود. زیرا حتی اگر تنها چهار حرکت در این تمرین وجود داشته باشد ، هر کدام از آن ها شکم های من را از زاویه دیگری هدف قرار داده و احساس سوختگی را در اعماق هسته خود احساس می کنند. این تمرینات عبارتند از:

  • چاقو
  • لیفت پا
  • ضربات بال بال زدن
  • تخته کناری با پیچ و تاب ، سمت راست
  • تخته کناری با پیچ و تاب ، سمت چپ

و این تمام چیزی است که طول کشید تا به من یک تمرین خوب AB بپردازم که به زودی فراموش نمی کنم. تمرین کامل گیل را بررسی کنید و آن را در بالا خودتان امتحان کنید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>