من سعی کردم 10 دقیقه تمرین ضد آب با وزن بدن مدل کلی گیل را انجام دهم


نکته جالب در مورد تمرینات AB این است که شما می توانید با صفر تجهیزات لازم ، هسته خود را به چالش بکشید و تقویت کنید. به عنوان مثال این تمرین 10 دقیقه ای را بپذیرید که کلی گیل ، سوپرمدل سوئدی و مربی اش امیلی ساموئل به اشتراک گذاشته اند. ده دقیقه ، چهار حرکت ، فقط با وزن بدن ، و کاملاً شکم های شکم من را تست کرد.

تمرین گیل از یک ست چهار حرکتی تشکیل شده است که شما دو بار تکرار می کنید ، هر تمرین را به مدت 40 ثانیه انجام می دهید و پس از آن یک استراحت 20 ثانیه ای انجام می دهید که من کاملاً آن را دوست دارم. من آن دوره استراحت را دوست داشتم. از آن استفاده کردم تا روی زمینم دراز بکشم ، به سقف خیره شوم و منتظر بمانم تا شکم متوقف شود. زیرا حتی اگر تنها چهار حرکت در این تمرین وجود داشته باشد ، هر کدام از آن ها شکم های من را از زاویه دیگری هدف قرار داده و احساس سوختگی را در اعماق هسته خود احساس می کنند. این تمرینات عبارتند از:

  • چاقو
  • لیفت پا
  • ضربات بال بال زدن
  • تخته کناری با پیچ و تاب ، سمت راست
  • تخته کناری با پیچ و تاب ، سمت چپ

و این تمام چیزی است که طول کشید تا به من یک تمرین خوب AB بپردازم که به زودی فراموش نمی کنم. تمرین کامل گیل را بررسی کنید و آن را در بالا خودتان امتحان کنید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>