نکاتی برای ایجاد قدرت بالای بدن از Nesrine Dally

[ad_1]

ساختن قدرت بالای بدن ممکن است به نظر برسد چیزی که فقط مختص ورزشگاه باشد ، استفاده از هالتر و دمبل های سنگین تر به تدریج. با این حال ، مربی نایک و بوکسور موی تای Nesrine Dally چهار نکته در مورد چگونگی تقویت قسمت بالاتنه در خانه به ما نشان داد ، حتی اگر فقط به یک جفت دمبل دسترسی داشته باشید.

دالی فیلم هایی از چهار حرکت مختلف را به اشتراک گذاشت: یک پرس سربار زانو زده یک بازو ، یک فشار سر زاویه دار یک بازو ، یک پرس Z و یک فشار سر یک بازو تقسیم حالت. “در حالی که در خانه به هالترها و وزنه های بی پایان دسترسی نداریم ، باید بیرون از چارچوب فکر کنیم تا محرک و استرس برای بدن خود پیدا کنیم تا بتواند سازگار شود و آن قدرتهای زیبایی را که می خواهیم به ما بدهد!” دالی در زیرنویس نوشت. این تمرینات را در خانه امتحان کنید و ببینید آیا پیشرفتی مشاهده کردید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>