نکات مبتدی برای تناسب اندام Orangetheory



من طی سه سال گذشته تمرینات Orangetheory را به طور منظم انجام داده ام ، این بدان معناست که من در این مرحله اصولاً یک حرفه ای OTF هستم. وقتی شخصاً می روم زود می رسم تا بتوانم کارت تردمیل را بگیرم (ترجیح می دهم از تردمیل شروع کنم) و تردمیل و فضای کف مورد علاقه خود را محکم بگیرم. من مربیان مورد علاقه خود را می دانم و می دانم که چقدر سخت است که خودم را فشار دهم تا 12 امتیاز لازم را بدست آورم. و بیایید واقعی باشیم: من معمولاً بیش از 12 می گیرم.

اما من همیشه حرفه ای نبودم. در واقع ، من قبل از کلاس اول فوق العاده عصبی بودم. اگرچه قبلاً مردم راجع به کلاس می شنیدم ، اما مطمئن نبودم که چه انتظاری باید داشته باشم. من بهترین دونده نبودم ، زمان سختی را برای انجام حرکات ساده با وزن بدن داشتم و از انجام یک تمرین با شدت بالا در مقابل غریبه ها مرعوب شدم.

این که آیا شما یک مبتدی هستید که فقط چند بار رفته اید یا یک تازه وارد کاملاً کنجکاو است که در آن کلاس اول Orangetheory ثبت نام کنید ، در اینجا چند نکته داخلی برای شما آورده ام که ای کاش از ابتدا می دانستم. من به دو مربی Orangetheory ضربه زدم تا ببینم چه کاری باید انجام دهم قبل از اینکه پا به استودیویی بگذارید یا در یک تمرین آنلاین بازی کنید. قانون شماره 1: عصبی نباشید! جیمی اسپادافورا ، مربی و مربی شخصی دارای مجوز NASM در Orangetheory Fitness Astor Place در شهر نیویورک ، گفت: “به یاد داشته باشید که همه در برخی موارد مبتدی بودند.” “همه آنها اولین کلاس OTF خود را به خاطر می سپارند ، عصبی هستند و شاید حتی از چیزهای ناشناخته ترسیده باشند ، اما این احساس شماست که کارتان تمام می شود – این احساس موفقیت و اجتماع است.” یک نکته: Orangetheory به دلیل همه گیری COVID-19 تغییراتی در تمرینات ، روند ورود ، پروتکل تمیز کردن و اندازه کلاس ایجاد کرده است. ما به چند مورد از تغییرات پیش رو اشاره خواهیم کرد ، اما شما باید برای به روزرسانی های خاص با استودیوی خود تماس بگیرید.

در اینجا شش چیز دیگر وجود دارد که باید بدانید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>