چه اتفاقی افتاد وقتی 30 روز کنار رفتم

[ad_1]

ایالات متحده آمریکا ، اورگان ، پورتلند

در نگاه اول ، جست و خیز به عنوان یک تمرین روزانه کاملاً ممنوع به نظر می رسد – چه کسی نمی خواهد با مرور مجدد یک سرگرمی آسان و ارزان در دوران کودکی ، متناسب شود؟ علاوه بر این ، همانطور که سن میانسالی روی من زیاد می شود ، پوند و انزجار من از هر روتین ورزشی که بیش از 30 دقیقه طول بکشد ، همین طور است. بنابراین ، هنگامی که در اوایل سال جاری مجموعه ای از طناب های پرش وزن را در اینستاگرام به دست آوردم ، لحظه را غنیمت شمردم و بدون نیاز به رفتن به باشگاه یا استخدام مربی ، بدنم را بدل کنم.

در ادبیات همراه با طناب آمده است که بر خلاف طناب های طبیعی ، طناب های وزنه دار نه تنها سیستم قلبی عروقی بلکه بازوها ، شانه ها ، پشت و هسته را نیز کار می کنند. این مرا شیفته خود کرده بود. یک تمرین تمام بدن با یک وسیله کوچک؟ خیلی درست به نظر می رسید ، اما می خواستم باور کنم. بنابراین ، من برنامه تمرینی محصول را بارگیری کردم و متعهد شدم که حداقل به مدت یک ماه 10 بار در روز پرش کنم. هشدار تخریب هواپیما: من معمولاً سه برابر بیشتر از این کار صرف نظر می کردم و در طی این کار 5 پوند از دست می دادم ، اما اهمیت این موارد بسیار کمتر از درسی است که در طول مسیر آموخته ام.

1. پرش از آنچه به نظر می رسد دشوارتر است

هفته اول ناامیدکننده و عرق کرده بود زیرا هیچ چیز مانند پرش و پیمودن سریع پشت سر هم نیست که به شما یادآوری کند که از فرم خوبی برخوردار نیستید. بعلاوه ، من واقعاً نمی دانستم که چگونه از وسایل استفاده کنم به این معنا که من فضای محدودی را برای تمرین انتخاب کرده بودم ، که مجبور شد بخشی از طناب را دور دستم بپیچم تا از برخورد به دیوار جلوگیری کنم. نیازی به انجام این کار با طناب وزنه دار نیست زیرا اغلب به آنها دستور داده می شود تا با قد شما همسو شوند. همچنین می خواهید دسته ها آزادانه بچرخند تا چرخشی صاف با کوچکترین حرکت مچ دست داشته باشید.

بدتر از این ، تصمیم من برای پرش برهنه روی چمن ساخت ریتم مناسب را غیرممکن می کند. من خیلی سریع فهمیدم که اگر می خواهم بیشترین استفاده را از این تمرین داشته باشم ، لازم است که شرایط را مانند سایر تمرینات HIIT جدی بگیرم. بنابراین ، اولین سفارش کاری من سرمایه گذاری در یک جفت مربی کراس مناسب با پشتیبانی از مچ پا و بالشتک مناسب در بالای توپ های پا بود. من همچنین یک حصیر یوگا خریداری کردم تا بتوانم بدون اینکه بتن به تجهیزاتم آسیب برساند ، روی سنگفرش روباز بپرم. سرانجام ، به عنوان یک زن با انحناها ، من برای عزت نفس خود بهترین کار را پیدا کردم که بر روی کاپریس های تمرینی سرمایه گذاری کنم که در اواسط جهش قرار نمی گیرند و یک سوتین ورزشی با کیفیت به اندازه کافی قوی است که بتواند در برابر سختی های یک تمرین شدید مقاومت کند.

2. بیش از یک راه برای جست و خیز وجود دارد

باور کنید یا نکنید ، بیش از ده حرکت وجود دارد – دو زیر ، صلیب ، زانوهای بلند – و من خیلی راحت قادر به یادگیری بسیاری از آنها شدم. برنامه من استفاده و تمرین یک یا دو مرحله جدید را در هر تمرین تشویق می کند ، و این چالش اضافه شده باعث می شود که هر جلسه احساس جدید و هیجان انگیزی داشته باشد. در حقیقت ، پرش های قیچی و بوکسور به سرعت مورد علاقه من قرار گرفت زیرا در هر دو حالت ، تعویض پا ​​در میانه پرش به طور موقت باعث کاهش فشار روی گلوله های پا و گوساله های من شد ، این اجازه را به من داد تا بدون خستگی طولانی تر و سریعتر بپرم.

3. تمرینات کوتاه مدت و شدید نتیجه می دهد

بلافاصله فهمیدم که انجام دو یا سه تمرین کوتاه تر در روز ، اثرگذارتر از یک فشار شکن فوق العاده طولانی است که باعث می شود فکر ورزش را دوباره لعنت کنم. علاوه بر این ، متعهد بودن به چندین تمرین مینی مجبورم كردم كه در طول روز به طور متناوب میز كار خود را ترك كنم ، كه این مسئله باعث بهبود روحیه من نیز می شود. بهترین قسمت این است که به نظر می رسد علم از مزایای این تاکتیک پشتیبانی می کند. مانند مجله نیویورک تایمز گزارش داده است ، تحقیقات نشان می دهد که چندین تمرین کوتاه اما شدید می تواند باعث بهبود قابل توجهی در قدرت و تناسب اندام شود. از نظر ذهنی ، تقسیم این کار دلهره آور به قسمتهای کوچکتر نیز ساده تر بود.

4- راحتی کار بسیار ساده تر است

داشتن یک ابزار تمرینی ارزان قیمت که می توانم همه جا آن را حمل کنم ، ورزش را راحت ، سرگرم کننده کرده و احتمال پیگیری را افزایش می دهد. من اغلب طنابها را از کیف کامپیوترم بیرون می گذاشتم ، تا یادآوری تصویری از تعهد ورزشی که برای آن روز انجام داده ام داشته باشم. به هر حال ، ثبات عامل پیروزی در هر نبرد تناسب اندام است ، و چه راهی بهتر از داشتن یک تمرین قابل حمل برای رسیدن به یک پیروزی؟ البته ، س biggerال بزرگتر این است: آیا اکنون که چالش 30 روزه خود را به پایان رسانده ام ، من به پریدن ادامه خواهم داد؟ کاملا. تناسب اندام با افزایش سن امری ضروری است و اگر بتوانم با انجام کاری که از کودکی دوست داشته ام به این قول خود وفا کنم ، آن عادت است که توان از دست دادن آن را ندارم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>