کشش باند 20 دقیقه ای با مقاومت تمام بدن | POPSUGAR Fitness UK


https://www.youtube.com/watch؟v=BQhl0DBmIPw

سیدنی کامینگز و مربی شخصی دارای گواهینامه یوتیوب و عضو NASM با انجام 20 دقیقه کشش باند مقاومتی ، عضلات تنگ ما را تسکین می دهد. سیدنی بسیاری از گروه های عضلانی را هدف قرار می دهد – از سر تا همستر – برای کمک به ما در کشش و افزایش تحرک. در حالی که او از یک باند مقاومت در فیلم خود استفاده می کند ، او اشاره می کند که می توانید برای جلسه از یک تی شرت استفاده کنید. من شخصاً با استفاده از بند یوگا توانستم کشش خوبی پیدا کنم.

اگر فقط 20 دقیقه آماده ایجاد فضای بیشتری در بدن خود هستید ، نوار انتخابی خود را بگیرید و برنامه های معمول سیدنی را دنبال کنید.

یک ساعت کامل برای تمرین و کشش وقت دارید؟ سپس قبل از جلسه کششی تمرین کمر و دو سر او را امتحان کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>