یوگای ترمیمی برای کاهش استرس

[ad_1]

چه یوگی منظم باشید و چه نباشید ، وقت آن فرا رسیده است که گام های یوگای ترمیمی را در برنامه تناسب اندام خود بگنجانید. درست مانند کشیدگی قبل و بعد از تمرین قلبی به ریکاوری عضلات کمک می کند ، این حالت ها برای مدت طولانی تری نگه داشته می شوند تا به آرامش ذهن و بدن کمک کنند. ایوان اوگارو ، معلم ترمیم و هاتا یوگای ایوون هنریتا یوگا ، به POPSUGAR گفت: “یوگای ترمیمی مکث را از طریق اجازه دادن به سیستم عصبی برای تبدیل شدن از یک جنگ یا پرواز به یک واکنش آرامش ، فراهم می کند.” “این جابجایی حدود 15 دقیقه طول می کشد ، به همین دلیل ژست ها برای هر کدام حدود پنج تا 10 دقیقه نگه داشته می شوند.”

این چند حالت را برای کاهش استرس ، افزایش سلامتی کلی و تسکین اعصاب خود امتحان کنید. اگر به کمی پشتیبانی اضافی نیاز دارید ، اصلاح هر حالت را انجام دهید. به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بیشتر در ژست ها فرو بروید ، بنابراین می توانید آنها را برای مدت بیشتری نگه دارید بدون اینکه استرس یا ناراحتی بیشتری به مفاصل وارد کنید. وسایل زیر کمک خواهد کرد.

وسایل مورد نیاز شما:

  • تقویت کننده (اگر بالشتک ندارید می توانید یک بالش را از وسط تا کنید ، یک حوله دور آن بپیچید و داخل یک بالش بگذارید).
  • بلوک های یوگا (در صورت نداشتن کتاب های جلد سخت ، سعی کنید)
  • پتو یا حوله حمام

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>