وزن بدن و تمرینات اصلی از چارلی اتکینز

[ad_1]

تمرینات قدرتی تمام بدن یک روش سریع و کارآمد برای ضربه زدن به تمام گروه های اصلی عضلانی است ، اما استفاده از حداقل یک روز در هفته برای صفر کردن در یک یا دو قسمت اصلی فوایدی دارد. به همین دلیل است که بنیانگذار Le Sweat ، چارلی اتکینز ، CSCS ، این دو نفره را برای چالش تمرینی 4 هفته ای POPSUGAR ایجاد کرد. اتكینز گفت: “بیشتر تمرینات كل بدن شامل اسكوات و لانگ های زیادی است كه هم به انرژی و هم به حركت زیادی احتیاج دارند.” “این تمرین فوقانی بدن و هسته بدن یک بازیابی فعال خوب است. به اندازه یک روز کامل تمرینات قدرتی شدید نخواهد بود.”

هسته اصلی شما نیز برای کلیه تمرینات ضروری است. اگر وسط شما به اندازه کافی محکم نباشد ، خواهید دید که نه تنها فرم شما آسیب می بیند ، بلکه رسیدن به میزان تکرار مورد نیاز برای یک مدار نیز دشوارتر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هنگام انجام این تمرینات ، شکم خود را در طول تمرین درگیر می کنید.

تمرین 20 دقیقه ای ، بدون تجهیزات بالاتنه و بدن

جهت ها: هر تمرین را به مدت 40 ثانیه کامل کنید و به دنبال آن 10 ثانیه بهبودی را دنبال کنید. شما در مجموع سه دور با یک دقیقه استراحت در میان راندها انجام خواهید داد. فراموش نکنید که حداقل پنج دقیقه را با گرم کردن سپری کنید (این تمرینات کم ضربه شروع خوبی است) و بعد از اتصال نهایی با این کشش های تمام مدت زمان را برای خنک شدن اختصاص دهید.

تمرینات:

  • شیرهای شانه
  • پا پایین می آورد
  • نشستن پروانه
  • فشارهای غیر عادی
  • راهپیمایی گلوت ها
  • سه گانه – سه گانه

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>