30 دقیقه تمرین کاردیو و نردبان ABS برای کاهش وزن

[ad_1]

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، مربیان تمریناتی را توصیه می کنند که ترکیب کاردیو و تمرینات قدرتی باشد. سیدنی کامینگز ، مربی شخصی معتبر NASM ، شما را با این تمرین 30 دقیقه ای کاردیو و شکم پوشانده است. شما دو تمرین را در یک مدار سه دقیقه ای به سبک نردبانی انجام خواهید داد. همانطور که کامینگز در ویدئو توضیح داد ، یک تمرین به سبک نردبان به این معنی است که شما دو تکرار از هر دو تمرین را انجام می دهید ، سپس سه تکرار ، سپس چهار ، سپس پنج و غیره را انجام می دهید ، تا زمانی که سه دقیقه برای این دو تمرین به پایان برسد. افزایش تکرارها هنگام رفتن مطمئناً شدت را افزایش می دهد ، بنابراین خود را به چالش دعوت کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک جفت دمبل سبک است. کامینگ از دمبل های پنج و هشت پوندی استفاده می کند ، اما احساس راحتی می کنید وزن را بر اساس سطح آمادگی بدن خود تنظیم کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>