600-تکرار تمرین باسن از Emkfit

[ad_1]

مربی شخصی دارای گواهینامه Canfitpro ، Emily Thorne ، که در YouTube با نام Emkfit شناخته می شود ، تعداد زیادی از تمرینات خارق العاده الهام گرفته از رقص را با الهام از رقص ارسال می کند ، اما جلسه ای که اخیراً به اشتراک گذاشته است ، ممکن است فقط کیک را بگیرد (به معنای واقعی کلمه). چالش “غنیمت بزرگتر” 600 تکراری Thorne دارای شش تمرین مختلف است – اسکوات اسومو ، ضربات الاغ ، پل گلوت ، تاشو یا بلند شدن پا (شما تصمیم می گیرید) ، رانش قورباغه و پل گلوت یک پایه – برای هر بار 20 تکرار و پنج دور انجام می شود جمع.

برای برخی از حرکات ، 10 تکرار در هر طرف انجام خواهید داد ، و دو دور آخر شامل ضربان برای شدت بیشتر است. به عنوان مثال ، شما 10 اسکوات سومو و به دنبال آن 10 اسکوات ضربان دار سومو را کامل خواهید کرد. در کل 25 دقیقه طول می کشد ، و تورن اضافه می کند که اگر در خانه داشته باشید می توانید از باند باند استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ابتدا گرم شوید و با کشش مناسب خنک کننده کار را تمام کنید. چه می گویید؟ دنبال کنید ، و لب به لب خود را به چرخ دنده تبدیل کنید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>