“Core Heat” تمرین پیلاتس | POPSUGAR Fitness UK

[ad_1]

گول این که این حرکات Pilates ab ساده به نظر می رسد فریب نخورید! مربی پیلاتس ، مربی 200 ساعته یوگا و مربی معتبر NASM الکسا ازlowimpactfit این تمرین “گرمای اصلی” را به اشتراک گذاشتند و در عنوان عنوان کردند که این چهار تمرین “فریبکارانه سخت” هستند. نکته اصلی این است که تمام مدت فشار دادن کمرتان را به زمین فشار دهید تا واقعاً شکم هایتان را درگیر کنید.

الکسا برای حرکات یک و دو گفت ، تمرکز خود را روی نزدیک نگه داشتن پاشنه پا به پشت خود قرار دهید تا بتوانید به همسترینگ و گلوت (زنجیر خلفی) خود متصل شوید. برای حرکت سه و چهار ، از اتصالات تشکیل شده در یک و دو برای تقویت تمرین استفاده کنید. تا آنجا که می توانید با کنترل تکرار کنید. وی گفت: “اگر درست انجام دهید بیش از 10 مورد لازم نیست.” حق داشت!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>